zaloguj się   |    zarejestruj się   |    mapa strony   |
ZSNr3

Wczesne Wspomaganie

 WCZESNE WSPOMAGANIE SZANSĄ HARMONIJNEGO ROZWOJU DZIECKA

Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka ma na celu stymulowanie psychoruchowego i emocjonalno-społecznego rozwoju dziecka, od chwili wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole.

Dzieci przyjmowane są przez cały rok szkolny na podstawie Opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka wydanej przez Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną.

Pomocą dzieciom i ich rodzicom służą wykwalifikowani terapeuci, którzy zapewnią m.in. :

  • indywidualną diagnozę dziecka i program terapeutyczny
  • zindywidualizowane formy pracy.( praca 1:1)
  • uwzględnianie preferencji dziecka, jego zainteresowań, ulubionych form aktywności,
  • wyrównywanie i kompensowanie deficytów 
  • szeroki wachlarz metod pracy (M.Ch. Knillów, Dobrego Startu Bogdanowicz, Integracji sensorycznej, kinezjologii edukacyjnej Dennisona, Tomatisa, M. Montessori, TEACH wg Schoplera, F. Affolter, i inne)
  •  atrakcyjne pomoce dydaktyczne.
  • konsultacje- omawianie i analizowanie skuteczności udzielanej pomocy z rodzicami.

Szkoła dysponuje dobrze wyposażoną bazą dydaktyczno – terapeutyczną.

Oferujemy:

  • pracownię do prowadzenia terapii zajęciowej,
  • terapii zabawą, terapii pedagogicznej,
  • salę integracji sensorycznej i rehabilitacji ruchowej
  • pracownię logopedyczną i do treningu metodą Tomatisa
  • gabinet pedagoga, pracownię komputerową
  • gabinet pielęgniarki z zapleczem sanitarnym
  • możliwość korzystania ze zbiorów biblioteki szkolnej

Pomoc udzielana jest bezpłatnie.

Jeśli poszukujesz pomocy dla swojego dziecka – zgłoś się do nas !!!

Dziesięć zasad domowej profilaktyki logopedycznej dla rodzica

Plan pracy WWR 2015-2016

Wewnętrzne procedury prowadzenia dokumentacji WWR

Regulamin pracy Zespołu WWR